Neonfényes őszi éjszakák
Létezik valódi all-in-one utazózoom? Egy kis méretű és könnyű optika, aminek a zoomtartománya bármilyen feladatra alkalmassá teszi? Mi úgy érezzük, sikerült ilyen optikát terveznünk, de a biztonság kedvéért kikértük Philip Ruopp véleményét is.
Philipp Ruopp, professzionális fényképész révén, meglehetősen nagy fenntartással fogadta a felkérést, hogy Sebastian Feurle társaságában egyetlen optika segítségével fotózza New Yorkot. “Legalább egy koffernyi felszerelést vinnék ilyen jellegű munkához” – mondta, majd elindultak egy felső kategóriás APS-C DSLR-rel és egy Tamron 18-400 mm f/3.5-6.3 di II vc hld optikával lefényképezni a várost – “Sosem fotóztam még utazózoommal, kíváncsi vagyok, mit tudok kihozni belőle”
Aggodalmaik az első nap után elmúltak. Ruopp és Feurle próbára tette az optikát, és már az első napon látható volt, hogy ezzel a optikával tényleg bármit lehet fotózni. Feurle azért is jött régi barátjával erre az útra, hogy néhány profi trükköt ellessen tőle, és ezáltal magasabb szintre emelje a saját képességeit.
Ruopp képeit nézegetve egyértelműen kiderült: lehetséges professzionális minőségű képeket készíteni APS-C kamerával és egy jó minőségű utazózoommal. Napjaink kivételesen jó minőségű és egyre olcsóbbá váló szenzorai mellett a szűk keresztmetszet már nem a fényképezőgép, hanem az optika – és természetesen maga a fényképész.
Korábban az ehhez hasonló nagy átfogású zoomoptikák képminősége nagyot romlott az átfogás széleihez közeledve. A Tamron legújabb technológiai szabadalmai olyan minőségi ugrást tesznek lehetővé, ami korábban soha nem látott szintre emeli az all-in-one kategóriát.
További képek és információk az optika saját oldalán találhatóak.
Neonfényes őszi éjszakák
Létezik valódi all-in-one utazózoom? Egy kis méretű és könnyű optika, aminek a zoomtartománya bármilyen feladatra alkalmassá teszi? Mi úgy érezzük, sikerült ilyen optikát terveznünk, de a biztonság kedvéért kikértük Philip Ruopp véleményét is.
Philipp Ruopp, professzionális fényképész révén, meglehetősen nagy fenntartással fogadta a felkérést, hogy Sebastian Feurle társaságában egyetlen optika segítségével fotózza New Yorkot. “Legalább egy koffernyi felszerelést vinnék ilyen jellegű munkához” – mondta, majd elindultak egy felső kategóriás APS-C DSLR-rel és egy Tamron 18-400 mm f/3.5-6.3 di II vc hld optikával lefényképezni a várost – “Sosem fotóztam még utazózoommal, kíváncsi vagyok, mit tudok kihozni belőle”
Aggodalmaik az első nap után elmúltak. Ruopp és Feurle próbára tette az optikát, és már az első napon látható volt, hogy ezzel a optikával tényleg bármit lehet fotózni. Feurle azért is jött régi barátjával erre az útra, hogy néhány profi trükköt ellessen tőle, és ezáltal magasabb szintre emelje a saját képességeit.
Ruopp képeit nézegetve egyértelműen kiderült: lehetséges professzionális minőségű képeket készíteni APS-C kamerával és egy jó minőségű utazózoommal. Napjaink kivételesen jó minőségű és egyre olcsóbbá váló szenzorai mellett a szűk keresztmetszet már nem a fényképezőgép, hanem az optika – és természetesen maga a fényképész.
Korábban az ehhez hasonló nagy átfogású zoomoptikák képminősége nagyot romlott az átfogás széleihez közeledve. A Tamron legújabb technológiai szabadalmai olyan minőségi ugrást tesznek lehetővé, ami korábban soha nem látott szintre emeli az all-in-one kategóriát.
További képek és információk az optika saját oldalán találhatóak.